.::Bejelentkezés::.
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
.::Multimédia::.
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
+Warrior+


 


Harcos egy közelharc-orientált osztály. Ezeket a karaktereket kemény fából faragták, a fegyverek és a taktika mesterei. A harcos különleges képességei természetesen harc központúak. A Harcos a legjobb egy-egy elleni küzdelemben. Sok más játékkal ellentétben, a Harcosnak a WOW-ban rengeteg képessége és választási lehetősége van csata közben.



Erősségek:

- Az összes páncélfajtát, és szinte minden fegyvert használni tud
- Ő bírja elviselni a legtöbb sérülést
- Remek közelharci képességek
- Valósággal lemészárolja a szörnyeket
- Sok felszerelési lehetőség

Gyengéi :

- Nem képes gyógyítani, csak élelemtől, vagy más játékos által tud gyógyulni
- Nagyban függ a felszerelésétől

Megengedett fajok: Ember, Törp, Éj Elf, Gnóm, Ork, Tauren, Élőhalott, Troll

Megengedett felszerelés: ruha, bőr, vért, pajzsok

Megengedett fegyverek: egy- és kétkezes balták, buzogányok, kardok, (dobó)tőrök

Rage (Őrjöngés - Düh)
A Harcosnak van egy vörös düh-sávja (rage-bar). Ez hasonló a varázslók mana-sávjához. Harc közben a Harcos dühbe gerjed az okozott sérüléstől és elszenvedett/elkerült sérülésektől, illetve különleges képességek is dühöt termelhetnek. A sáv folyamatosan töltődik harc közben. Amint a Harcosnak elég düh pontja van, különböző képességeket használhat, amik düh pontokat igényelnek. Ha a Harcos csatázik, a düh-pontok lassan elfogynak. Akkor is elveszti a felhalmozott düh-pontokat, ha harci beállítottságát (combat stance) megváltoztatja, úgyhogy gondolkozz előre és ne változtasd meg csata közben!

Combat Stances (Beállítottságok)
A Harcos különböző beállítottságok közül választhat, ettől függ, hogy milyen képességeket használhat egy harc folyamán. Külön erre a célra van pár gomb az Action Bar felett, aminek segítségével megváltoztatható a beállítottság. Ha harc közben váltasz, elveszted az addig felgyülemlett dühöt, ezt tartsd észben. Általában nem vált az ember beállítottságot csata közben. Ezek a beállítottságok különböző szituációkra jók. Harci beállítottság (Battle Stance) főleg szólózáskor hasznos, ekkor nagyobbat sebez a karakter. Védekező beállítottság (Defensive Stance) kevesebb támadó mozdulatot biztosít, de a Harcosnak több védelmi bónusza lesz. Ez a mód akkor használatos, ha egy csoportban te vagy a fő tank.

Action Bar
Minden beállítottságnak külön action barja van. A képességeket te rakhatod le erre a barra. Ha beállítottságot váltasz, mindig az éppen megfelelő bar lesz aktív.

Shouts (Kiáltások)
A Harcosnak több kiáltása van amik harc közben hasznosak lehetnek. Minden kiáltáshoz dühre van szükség, azonnal hatnak és közepes újrahasználási idejük van.

Harci Kiáltás (Battle Shout) - A party közelharci és távolsági sebzését növeli
Fenyegető Kiáltás (Intimidating Shout) - A közeli ellenfelek elmenekülnek. A kiáltás célpontját rettegés fogja el. Ennek a képességnek nagyon nagy az újrahasználási ideje, ezért vészhelyzetben használható, mint menekülési lehetőség.
Demoralizáló Kiáltás (Demoralizing Shout) - A közeli ellenfelek közelharci sebzését csökkenti.
Kihívó Kiáltás (Challenging Shout) - Minden közeli ellenfél a Harcost fogja támadni ennek hatására. Lassú újratöltődés, legjobb vészhelyzetben alkalmazni a többi csapattárs megmentésére.

Általános képességek

Belső Düh (Inner Rage) - Azonnal maxolja a düh-pontokat.. Lassú újratöltődési ideje miatt csak néhány csatánként lehet használni. A célja, hogy ha túl sok ellenfelet húztok magatokra, vagy nehéz csatának nézel elébe, egyből tudj valamilyen fontos képességet használni.

Harci Beállítottságú képességek

Roham (Charge) - Ezt a harc elején kell használni, hogy dühöt termeljen. A Harcos gyorsan a szörnyhöz ront. Magasabb szinten a képesség segítségével arra is van esély, hogy pár másodpercre a Harcos lebénítsa ellenfelét. Használatához nem szabad aktívan harcban résztvenned, és meghatározott távolságon belül kell lenned a célponthoz. Egy * jel jelenik meg a neved mellett, ha csatázol. Beletelhet kis időben, míg megtanulod rendesen használni a rohamozást.
Hasítás (Rend) - A következő támadásodtól elkezd vérezni a célpontod. A rendes sebzésen kívül az ellenfeled egy rövid ideig a vérzés miatt is sérülést fog elszenvedni. Ez egy DOT amit csata elején érdemes használni.
Csapás (Strike) - A következő támadásodnak nagyobb lesz az ereje.
Hamstring - A következő támadásoddal nagyobbat sebzel, és jó eséllyel lelassíthatod az ellenfeledet egy rövid időre. Ezzel meg lehet akadályozni, hogy egy szörny gyorsan elmeneküljön. Ha menekülésre kerülne a sor, akkor is hasznos tud lenni.
Mennydörgő csapás (Thunderclap) - Közeli területre ható azonnali támadás. Mindenki, akire hatott a támadás enyhe sérülést szenved, és egy rövid ideig nagyon lelassul a támadási sebességük.
Legyűrés (Overpower) - Azonnali támadás nagyobb sebzéssel. Csak hárítás, blokkolás, stb után használható.
Rúgás (Kick) - Azonnali támadás nagyobb sebzéssel, ami némi eséllyel megzavarhatja a célpontodat a varázslásban. Ezt a képességet varázslók ellen célszerű használni, hogy megakadályozd őket a varázslásban / gyógyításban.
Büntető Ütés (Punishing Blow) - A következő támadásoddal nagyobbat sebzel, és kényszeríti a célpontot, hogy rádtámadjon. Ezt a képességet hátulról kell használni. Ez az egyik a kevés hergelő képességek közül harci beállítottságban, remek ahhoz, hogy egy bajban lévő csapattárson segíts. Lassú újratöltődési ideje van, úgyhogy ne pazarold.
Védekező Beállítottságú képességek

Szétvágó Csapás (Sundering Strike) - A következő támadásod csökkenti a célpont páncélzatát, ennek a képességnek a hatása egymásra rakódik legfeljebb 5x. Folyamatosan csökkentsd az ellenfél páncélját, hogy minél több sérülést szenvedjen.
Pajzs Blokk (Shield Block) - A blokkolás esélyét nagy mértékben növeli. Csak egy frontális támadást hárít. Azon kívül, hogy csökkenti a sérülést a bekapott ütéstől, felkészít az ellentámadásra is.
Pajzs Ütés (Shield Bash) - Azonnali támadás nagyobb sebzéssel, és 75%-os esélyt ad arra, hogy a célpont varázslását megzavard.
Lefegyverzés (Disarm) - Ha az ellenfél valamilyen fegyvert használ, egy sikeres lefegyverzés nagy mértékben csökkenteni fogja a célpont által okozott sérülést egy rövid időre. Lassú újratöltődési idővel rendelkezik.
Hergelés (Taunt) - Azonnali hatás, amellyel hergeled az ellenfelet, siker esetén téged fog támadni a célpont. Rendszeresen kell használni, hogy a szörnyek folyamatosan téged üssenek. Ehhez természetesen gyógyítókra is szükséged van, hogy életben tartsanak a csata folyamán.
Bosszú (Revenge) - Azonnali támadás nagyobb sebzéssel. Ellentámadás esetén még további sebzést okozhatsz az ellenfelednek. Védekező mozdulat után kell használni, legjobb a Pajzs Blokkal együtt alkalmazva.

Véres Düh (Blood Rage)Azonnal hatás, némi életerőt feláldozva megnövelheted a dühpontok számát. Legjobb, ha a csapatban van gyógyító amikor ezt használod.

Kombók (Combos)
Használj Pajzs Blokkot/Ütést aztán támadj Bosszúval.

Tanulás
Nagyon lényeges, hogy több fegyveres képzettséget tanulj, így könnyen átválthatsz egy jobb fegyverre, ha találsz egyet. Tarts magadnál annyi féle fegyvert amennyit csak tudsz, és felváltva használd őket, hogy fejleszd a képességeidet.

Kereskedői képzettségek

Bányászat / Kovácsművesség - Készíts el minden felszerelést magadnak.
Herbalizmus / Alkímia - Készíts gyógyitalokat és jótékony hatású szereket.
Elsősegély - Nem tudod magadat gyógyítani, szóval használd ezt a képzettséget, hogy csökkentsd a pihenőidőket.
Főzés / Horgászat - Fogj és készíts ételt hogy a harcok közti pihenőidőt csökkentsd.


Tippek
- Játssz együtt gyógyítókkal (Pap, Sámán, Druida) hogy életben maradj.
- Válassz ki egy vagy több kétkezes fegyver típust amit használni akarsz. Pontokba kerül mindegyiknek az elsajátítása, ezért csak kevésre koncentrálj.
- Használd jól a Dühödet! Ha varázslóval harcolsz, hagyj egy kis dühöt, hogy egy jól időzített ütéssel/rúgással megzavard őt a varázslásban. Lehet, hogy többet sebzel rajta, ha előbb használod, de ha aztán meggyógyítja magát, sokat nem értél a dologgal.
- Próbáld el előre eltervezni a képzettségeidet. Ha sok hp-s tankot akarsz, stamina és vitézség képzettségeket tanulj. Ha egy brutális sebző akarsz lenni, az erő és fegyverspecializálódó képzettségeket válaszd.
- Védd a csapattársaidat, a pap vagy a mágus nem azért van, hogy őt támadják a szörnyek. Hergeld az ellenfeleket, hogy téged támadjanak.


Warrior Guide by Verona
Ez az európai WoW-os fórum harcos szekciójában egy témanyitó hozzászólás, amit még valamikor régen mutattak nekem, hogy olvastassam el valakivel és működött. Gondoltam lefordítom, hogy ez se lehessen kifogás annak, akinek el KELL olvasnia. Szóval ajánlom figyelmetekbe, megéri elolvasni olyanoknak is, akik nem igazán harcos beállítottságúak. Tanulságos és rájöhettek belőle, hogy egy instance-ben a harcosnak van a talán legnehezebb dolga és hogyan is könnyíthettek rajta. Az eredetit Zarek írta és elolvashatjátok angolul ezen a címen : Itt



"How to tank - a basic guide

Sokat hallani harcosokról, akik nem tudják, hogy hogyan is kell tankolni. Ez az, ahogy én tankolok instance-ben. Örömmel fogadom az építő jellegű kritikákat, leszólásokra a "Jó, akkor ird meg a saját guide-odat." válasz megy, szóval inkább ne vesztegessük egymás idejét és ne zavarj.

Elsősorban 5 fős instance group-okban gondolkodom, habár a legnagyobb része megállja a helyét a raid instance-ekben is. Amit alacsony szinten tanulsz, azt használni fogod Molten Core-ban is. Nem megyek bele a "tankoló build"-ekbe, mivel meglátásom szerint a 31/20(arms/fury) ugyanolyan jó mint bármi más és a protection tree nem szüséges csak segít egy kicsit. Csak az abszolút alapokat akarom lefektetni, ami jó alap lehet a kezdéshez. Mindamellett van néhány feltevésem, elsősorban, hogy megvan a Tactical mastery(5/5), ami ha nincs meg akkor menj és tanuld meg. Nem tudsz tankolni nélküle. Ami azt illeti harcosként nem tudsz csinálni semmit nélküle. (Illetve tudsz, csak nem effektíven.)

Először is van a tankolás 3 legfontosabb szabálya.

1 - Az első és legfontosabb, használj pajzsot!!

Hihetetlennek tűnhet, de meglepődnél, ha tudnád, hogy mennyien próbálnak meg kétkezes fegyverrel tankolni. A kifogásaik például az "Így többet sebzek", a "Nincs pajzsom meg egykezes fegyverem" és a "Több agrot generálok kétkezessel". Ezek mindegyike hülyeség. Először is, te TANK vagy nem rogue vagy mage, nem azért vagy ott, hogy sebezz. Ha nincs pajzsod és/vagy egykezes fegyvered ne akarj a main tank lenni. Az, hogy a kétkezes több agrot generál a legrosszabb kifogás mert a shield bash jóval több agrot generál, mint akármilyen támadási forma kétkezessel. És mint a név is sugallja, szükség van pajzsra.

A legfőbb ok, amiért szükséged van a pajzsra az sebzés csökkentése. A papnak nehéz dolga lesz lépést tartani veled gyógyítás terén, ha ragaszkodsz a kétkezeshez. Az én pajzsom 60. szinten kb. 12% al csökkenti a kapott sebzést. Másodszor : revenge. Erről a skillről még beszélek később, de szükségtelen mondanom pajzs = block = revenge.

(Jó, jó tudom Te vagy a ub3r pr0 tank és azt gondolod magadról, hogy kétkezessel is ugyanolyan jó vagy mint bárki más, de NEM. Ezt lásd be és nem vagyok kiváncsi az "Igenis tudok tankolni 2kezessel" jellegű válaszokra.)


2 - Légy defenzív!

A defensive stance "must have". Nem csak azért, mert 10%al kevesebbet sebződsz, hanem mert plusz agrot generál és van néhány szép képesség, amit csak így használhatsz. Voltam csapatban sok olyan harcossal, akik teljes mértékben elutasították, hogy defensive stance-ben tankoljanak, mert számukra többet jelentett az, hogy 10%-al kevesebbet sebeznek, mint az, hogy 10%-al kevesebbet sebződnek. Ők a rossz tankok. Az időd legnagyobb részét töltsd defensive stance-ben. A legfőbb szabály, hogy amit megtehetsz defensive stance-ben, azt tedd defensive stance-ben. Ezt értsd mindenre a sunder armor-tól a demoralizing shout-ig. Míg nem nagy dolog mindezt defensive stance-ben végezni, még plusz agrot is generálsz vele, így nehezebben szedik le rólad a mobokat.


3 - Védd a papodat!

Ha bármi is üti a papodat, szedd le róla. Az elsődleges dolgod ha a papod sebződik, hogy bármilyen mob is legyen rajta, oldd meg, hogy téged üssön helyette. Ha a papnak vége neked is véged. Az, hogy hogyan csináld nagyon változó és helyzetfüggő. Ha a papod közel van, akkor csak egyszerűen célpontot váltasz, taunt és generálj annyi agrot, hogy biztos lehess benne, hogy rajtad marad. Ha a papod messze van, akkor az elsődleges cél, hogy minnél hamarabb odakerülj hozzá. A kedvenc módszerem, hogy átváltok berserker stance-be, intercept, vissza defensive stance-be és taunt. Ha többen vannak a papodon, akkor mindezek után váltás battle stance-be, mocking blow, vagy rosszabb esetben challenging shout.
Mint harcosra a papod számít rá, hogy agro-mentes marad, mint ahogy te is számítasz rá, hogy gyógyítni fog. Ha mobok vannak rajta nem fog tudni gyógyítani téged.

Amikor már tudod ezt a 3 alapvető dolgot, akkor birtokában vagy annak a tudásnak az alapjainak, amire szükséged van, hogy beléphess a tankok világába. Azonban ez még csak a kezdet.

Van néhany dolog, amivel tankolás közben biztosan találkozol. Mindegyik ugyanolyan fontos mint a másik és ahhoz, hogy jó tank legyél mindegyik mesterének kell lenned.

A kezdeti agro megszerzése

Nincs fontosabb, mint a kezdeti agro megszerzése egy csoport mobon. Agro nélkül kevesebb rage-et kapsz, ami nélkül nehezebb agrot termelni. Ez egy ördögi kör, ami alapjában véve annyit jelent, hogy a rossz kezdés rossz befejezést hoz.

-Ha tudsz, kezdj charge-al - nem csak rage-et kapsz, hanem van esély stun-ra = agro. Ha nem tudsz charge-al kezdeni(pl amikor oda kell húzni magadhoz őket) akkor a blood rage a megfelelő skill, hogy legyen elég rage-ed hogy munkához láthass. -Kövesse mindezt a demoralizing shout - Nem csak csökkenti a sebzésüket, agrot termel mindegyik mobon így azok kissebb eséllyel kezdenek azonnal a papod után érdeklődni.
-Próbálj helyet szorítani egy wirlwind-nak - Ne nézd le ezt a skill-t, bár berserker stance-ben van 4 mobot sebez = agro 4 mobon.

Ez körülbelül 5mp, ezután és csak ezután lendülhet támadásba a csapat többi tagja.


Agro generálás


Ha már megvan a kezdeti agrod a mobokon, akkor elkezdhetsz még több agrot felhalmozni rajtuk, hogy kissebb eséllyel induljanak meg valaki másra. Szerencsére, mint harcosnak van néhány kulcsfontosságu skill-ünk az agro-generáláshoz.

Sunder armor,
Revenge,
Shield bash,
Disarm.

Ez a 4 legfontosabb eszköz amid van és érdemes mindet a hotbar-on tartani, hogy minden helyzetben könnyedén használhasd.

A sunder armor az egyetlen szabadon "szórható" skill-ünk, ami szép mennyiségű agrot termel. Azon fogod kapni magad, hogy rengeteget használod, mivel kevés rage-be kerül és elég sok agro-t termelhetsz vele. Mindegyik mobon, akivel te foglalkozol kell lennie sunder armornak.

A revenge egy nagyszerű skill, ami rengeteg agrot generál. Csak azután használhatod, hogy dodge-oltál, block-oltál vagy parry-ztél de néhány revenge után maga Rangnaros sem szedi le a mobot rólad. Mindíg használd a fő célpontodon, amikor lehet, ettől egyszerűen tapadni fognak rád.

A shield bash nem csak megszakítja a varázslást, de utálni fognak érte rendesen. Közelharci mobokon is termeli az agrot, nem csak a varázshasználókon. Ez a másik skill, amit leginkább a fő célpontodon érdemes alkalmazni; így addig is rajtad marad, amíg a többivel foglalkozol.

A disarm nagyon hasznos, hogy csökkentsd a kapott sebzést és még agrot is generál. Egy rakás mortal strike speces mob van instance-ekben és ha más nem is, mi tudjuk milyen durva is a mortal strike, a disarm megakadályozza őket, hogy használhassák, amiért meglehetősen utálni fognak.

Hogy megbizonyodhass arról, hogy a fő célpontod rajtad marad érdemes az időd nagy részében vele foglalkoznod. Viszont nem hagyhatod ki a szórásból a többit sem.
Minden olyan agro-termelő támadásod között, amit nem olyan mob kap, amit más is támad érdemes minimum egyet a fő célpontodra is leosztani. Ez azt jelenti, hogy nem érdekes, hogy hány mob van rajtad, az időd legalább felét érdemes a fő célpontodra fordítani és a másik felét pedig azzal tölteni, hogy elég agrot generálj a többin ahhoz, hogy a pap ne húzza le rólad őket a gyógyítással.

Kiváncsi lehetsz rá, hogy hogyan is tudnád számon tartani azt, hogy melyik az a mob, amelyikkel már eleget foglalkoztál és melyik az, aki szinte még érintetlen. Ehhez javasolnám a "sunderthis" addon-t. Ez kiírja, hogy milyen mennyiségű sunder armor van rajta. Minden alkalommal, amikor leellenőrzöd a mobokat látni fogod, hogy melyik az, amelyikkel kevesebbet foglalkoztál mint a többivel.


Az agro visszaszerzése

Néhány esetben, legyen az egy eszetlenül, csak gombnyomogató mage, egy bevadult rogue miatt vagy akár mert nem építettél fel elegendő agrot ahhoz, hogy egy nagyobb heal után ne induljanak meg a mobok a papra(ha rámennek a papra, az sosem az ő hibája, hanem a tied) leszakadnak rólad a mobok. Ez nem gond, amíg tudod, hogy hogyan szerezd vissza őket.
A legkézenfekvőbb megoldás a taunt. Ez azt csinálja, amit a leírása is mond, újra téged fog ütni a mob. Ha csak egy mob volt, akkor csak egy gyors taunt és mehet minden tovább.
Ha a dolgok rosszabbra fordulnak, akkor még mindig van 1-2 skill, amivel meg lehet menteni a helyzetet.

-Mocking blow : Battle stance-ben van, hatására a mob 6mp-ig téged üt. Ez elegendő idő néhány sunder armorra, esetleg egy revenge és/vagy shield bash.

-A challenging shout hatására az összes mob téged fog ütni 6mp-ig, ezidő alatt érdemes mindegyikre leosztani 1-2 sunder armort.

-Vagy, a legrosszabb esetben, amikor úgy tűnik már semmi nem segíthet, hogy a mobokat visszaszerezd, úgymond "a fenébe, semmi sem működik" eset lép fel az agro visszaszerzésével, az egyetlen esély nem a futás, hanem az über agro-generáló kombó : Challenging shout+Retaliation! Bizony emberek, ha a dolgok igazán rosszul állnak nem adjuk meg magunkat egy jó kis harc nélkül, hátat a falnak vetni, vagy egy sarok még jobb(elvégre nem akarunk támadásokat hátulról) aztán challenging shout, utána retaliation. Dőlj hátra, figyeld a számokat és képzeld el, ahogy az agro az egekben szárnyal. Ha ez nem menti meg a csapatot egy nehéz helyzetben, amikor az összes ruhaviselőt ütik, akkor semmi. Mindenesetre ne használd, ha nem szükséges, mivel csak félóránként használhatod és bármikor jól jöhet.


Main Assist*

Sokan úgy gondolják, hogy a main tank-nak kell lennie a main assist-nak is, aki mutatja a többieknek, hogy kit üssenek. Ez a legrosszabb megoldás.
A main tank-nak és a main assist-nak két különböző embernek kell lennie, leginkább a damage dealer-nek érdemes lennie a main assist-nak.
Ennek azért kell igy lennie, mert a harcos sosem ugyanazt a mobot üti. Neked az a dolgod, hogy egyfolytában váltogatva a célpontokat megfelelő mennyiségű agro-t halmozz fel rajtuk. Ha ülsz és csak ugyanazon a mobon dolgozol, amin a többiek, akkor azon a mobon kívül az összes megindul a papra, amint gyógyít rajtad és emlékezz arra, hogy mit mondtunk a papod védéséről. Ha te vagy a main assist, mint main tank, akkor a többiek jó eséllyel fognak különböző mobokat ütni attól fügően, hogy te épp melyikkel foglalkoztál amikor használták a /assist makrójukat és kevés rosszabb van, mint megpróbálni magadon tartani kettő vagy több mobot, miközben a többiek jókora sebzéseket osztanak ki rájuk.

Amit én a legkönnyebbnek találtam az az, hogy a party egy másik tagja a main assist, akihez mindenki beállítja az assist makróját(te is, így csak használod a makrót és máris a fő célpontodat ütöd) így a party sem fog sípolni, hogy nem tudják kit is üssenek, mert állandóan célpontot váltogatsz.


Húzás

Mindig te húzz!
Ez az egyik legfontosabb része a tankolásnak. Az, hogy te húzol, azt jelenti, hogy a mobok már alapból téged fognak ütni és könnyebb dolgod van, ha azokon kell dolgoznod, akik már alapból téged ütöttek, mintha másról kellene leszedned őket. Meg kell tanulnod, hogy hogyan is kell csinálni, enélkül nem boldogulsz.
A másik előnye annak, ha te húzol, hogy, ha a húzás rosszul sikerül, például jön az egész szoba, mert nem vetted észre az őrjáratot és 10 mob üt, akkor meghalhatsz egyedül. Így elkerülhető a rossz húzásból eredő wipe. Mindenesetre meg kell bizonyosodnod arról, ahogy a party többi tagja nem próbál meg segíteni, mert akkor elkerülhetetlen a wipe. Csinálj egy makrót("/p Bad pull, DO NOT help me." vagy "/p Rossz húzás, _NE_ segítsetek."), amiben figyelmezteted a többieket.

Mikor és hogyan húzz

Mindig nézz körül, hogy nem tart-e arra őrjárat és csak akkor húzz, ha biztos vagy benne, hogy nem.
Csak olyanokat húzz, akiknek szabad útjuk van hozzád. Ha mobokon keresztül akarsz húzni, akkor azok is jönni fognak. Mindig próbálj saroknál húzni, így a távolsági mobok nem látnak és közelharci távolságba jönnek.
Tanuld mag az útvonalakat. Az őrjáratnak mindíg van egy bevett útvonala, amin halad. Sokkal könnyebb dolgod van, ha tudod, hogy mikor érdemes húzni és mikor érdemes inkább várni.

Te és a lőfegyvered

Szerezd meg a leggyorsabb lőfegyvert, amit tudsz. A sebzés lényegtelen, a statok szépek, de ezesetben mellékesek. Ismerd meg a lőfegyvered. Bár ez most furcsán hangozhat, de tudnod kell, hogy mennyi idő kell neki a gomb lenyomásától a tényleges lövésig. Nincs rosszabb annál, amikor lőni akarsz a tökéletes pozicióban és várni kell az íjadra, hogy lőjön, közben az őrjárat visszaér a szoba végéből a mellé a csoport mob mellé, akiket oda szeretnél húzni magadhoz. A lőfegyvered tüzelési sebességének az ismerete lehet a különbség aközött, hogy húzod a mobokat, vagy húzod a mobokat ÉS az őrjáratot.

A csapat vezetése

Sokkal könnyebb, ha az irányításod alá tudod vonni a csapatot. Te vagy az, akinek mindíg elsőnek kell lennie a harcban, szóval te vagy az, akinek el kell döntenie, hogy ez a harc mikor és hol legyen. Sokszor fogsz összetűzésbe keveredni olyan emberekkel, akik vezető szerepre áhítoznak, de ne hagyd magad. Ha valaki húzni akar, ne hagyd.
A legfontosabb feltétele a tankságnak, hogy képes legyél irányítani a csapatodat. Szükséged van rá, hogy kövessék az utasításaidat, különben elég rosszul sülhetnek el a dolgok. Ha már jártál egy instance-ben egy párszor, sokkal jobban vezetheted a csapatodat, mint bárki más, használd ezt az előnyödre.
Te vagy a felelős azért, hogy ki, mikor, mit csináljon. Ha sap kell, akkor szólj, ha shacke-el, vagy sheep-el akarsz húzni mondd. Viszont ne gondold, hogy csak, mert te készen állsz, a többiek is. Nekünk nem kell pihenni, mi tartjuk a lépést a Duracell nyuszival, de sajnos a varázshasználók nem. Mindenekelőtt figyeld a varázshasználók manapontjait. Ha nincs nekik, akkor egyedül vagy és mindannyian tudjuk, hogy hogy szerepel a harcos néhány elit ellen gyógyítás nélkül. Mindig bizonyosodj meg róla, hogy senki nem ül és iszik, mielőtt nekiállsz húzni a következő adag mobot.

Ennyit erről. Biztos vagyok benne, hogy van, amit kihagytam, de most ez minden és lassan hajnali 4 van. Szabadon kommentálhatjátok a dolgokat, vagy leírhatjátok a saját tippjeiteket.

Megjegyzés a sunder armorhoz - Sokak szerint sunyiban gyengítették, hogy kevesebb agrot generáljon. Én ezt nem támasztanám alá, ugyanis nem volt szükségem arra, hogy ötnél többször pakoljam rá a mobra, hogy rajtam maradjon és ez még mindig ugyanúgy működik."

*Main Assist : A guide szerzője instance-ben, a "mindenki ugyanarra a mobra" taktikát alkalmazza. Azzal a kiegészítéssel, hogy nem olyan balga módon csinálja, mint azt oly sokszor látni lehet. Mindenki ugyanazt a mobot üti, kivéve a harcost, aki csak az idejének a felét tölti azzal az egy mobbal, a másik felében a többit szórja mindenfélével, hogy, amikor gyógyít a pap, akkor ne induljanak meg rá, mivel azokon csak a kezdeti agro-ja van meg. A main assist az az ember a csapatban, akihez mindenki belövi a makró-ját pl. /assist Verona, és időnként használja is,(/assist xy annyit csinál, hogy beállítja célpontodnak xy célpontját)így nem lesz az, hogy mindenki üt mindenkit, a harcos meg nem győz elegendő agrot generálni mindegyiken, hogy magán tartsa őket. A main assist választja ki, hogy kit üsson az egész csapat.

 
.::Kasztok::.
 
-Linkek-
 
.::Számláló::.
Indulás: 2006-08-22
 
.::Clock::.
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?