.::Bejelentkezés::.
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
.::Multimédia::.
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
+Rogue+



 

zeroth zsiványai - kik otthon érzik magukat az árnyak között s hihetetlen gyakorlottsággal képesek eltűnni az ember szeme elől - akkor érzik magukat a legjobban, ha a háttérben tevékenykedhetnek. A zsiványok igazán abban tűnnek ki, hogy maguk javára fordítanak bármilyen helyzetet, s hogy akkor csapnak le, amikor az a legnagyobb haszonnal kecsegtet. Ravasz trükkjeiknek, fizikai képességeiknek, a megtévesztésben, rejtőzködésben és álcázásban való kiemelkedő jártasságuknak köszönhetően a zsiványoknak nem okoz problémát, hogy tolvajként, gyilkosként, kémként, vagy éppen bérgyilkosként munkát találjanak maguknak.

A zsivány karakterosztállyal igazán bonyolult és szórakoztató játszani. A sikered azon múlik, milyen jól tanultad meg, hogy hogyan is használhatod képességeidet, de a játékos a megfelelő tapasztalattal és tudással mestere lehet a zsivány karakternek.



Erősségek

- A rejtőzködéssel kapcsolatos képességek lehetővé teszik a zsivány számára, hogy sokkal könnyebben eljusson bizonyos helyekre, mint a legtöbb egyéb karakterosztály képviselője.
- Az igen erős zárnyitás képességek / hozzáférés más osztályoknál nem áll rendelkezésre.
- A zsivány sprint (Sprint) képességének köszönhetően sokkal könnyebben el tud menekülni a csatából, s rövid ideig a sebességét is növelheti ezzel a képességgel utazás közben.

Gyengék

- A paladin és harcos osztálynál kevésbé bírja a sebződést, mivel csak bőrszerkókat viselhet.

Kihívások

- Mesteri szintre emelni a rejtőzködés képességének használatát.
- Megfelelő módon manipulálni a szörnyek gyűlöletét, így ha van rá lehetőség a csatatankok fogják fel a sebződés legnagyobb részét.
- Hatékony kombók megismerése és használata.


Engedélyezett fajok: Ember (Human), Törpe (Dwarf), Éj elf (Night Elf), Ork (Orc), Élőhalott (Undead), Gnóm (Gnome), Troll

Alap értékek: Életerő / Energia

Hozzáférhető felszerelés: ruházat, bőr

Hozzáférhető fegyverek: tőrök, dobófegyverek (képzést követően), kard (képzést követően), íj (képzést követően), számszeríj (képzést követően).

Energia
A zsiványnak legtöbb képessége használatához energiára van szükség. Az energia az idő elteltével termelődik. Ez az energia mennyiség nem növelhető.

Rejtőzködés
A rejtőzködés azt a képességet jelenti, mikor észrevétlen maradsz ellenfeleid számára. Nem ugyanaz, mint a láthatatlanság. Ha valami/valaki rejtőzködik, attól még észrevehető. Ugyanakkor az ilyen módban levő játékosok átlátszóak, tiszták lesznek, s beleolvadnak a környezetükbe, a háttérbe, s így sokkal nehezebb őket észrevenni.

Annak sikere, hogy vajon észrevétlen tudsz-e maradni a rejtőzködés készséged szintjétől, a szörny helyzetétől függ, valamint attól, hogy milyen közel vagy az ellenfélhez.

A rejtőzködés használata
A rejtőzködés használatával a szörnyek háta mögé kerülhetsz, ahol aztán mindenféle pajkos dolgot lehet csinálni, mint például a gyengítés/bénítás (Sap), a hátbaszúrás (backstab), vagy a rajtaütés (ambush). Ha nem rejtőzködnél, a szörnyek egyszerűen megfordulnának, és jól fejbevernének. Próbáld meg felbecsülni a szörny mozgását, tevékenységének mintáját, s a megfelelő pillanatban lépj a háta mögé. Ez sokkal könnyebben megy majd, ha már a rejtőzködésben eléred a második szintet, ami lehetővé teszi, hogy gyorsabban mozogj. A zsiványok jellemző harcmodora, hogy az először a rejtőzködés használatával a szörny háta mögé osonnak. Ezt követően hátbaszúrással (Backstab), bénító csapással (Sap), rajtaütéssel (Ambush), vagy épp egy övön aluli ütéssel (Cheap Shot) megkínálják az ellenfelet, ezt követően már normál módon folyik a harc, de a lényeg az, hogy a szörny már jóval rosszabb állapotban van.

Rejtőzködő csalogatás (pulling)
A rejtőzködés nagyon jó a szörnyek csalogatására is. A zsivány aktiválja rejtőzködő képességét, majd anélkül, hogy a környező szörnyek figyelmét (agresszióját, támadási kedvét) felkeltené az ellenfélhez osonhat. Ahogy a zsivány egyre képzettebb lesz a rejtőzködés művészetében, úgy használhatja ezt a képességét egyre hatékonyabban a csalogatás, beetetés során.

A rejtőzködés fejlesztése
A rejtőzködés készségének javításához az kell, hogy szembekerülj egy szörnnyel, és felkeltsd a figyelmét. Akkor tudod, hogy elérted amit akartál, mikor a szörny megáll, és a normális hangját kezdi el nyomatni (éber/dühös hangulat). Ekkor továbbra is észrevétlennek kell maradni (nem mozdul a karakter, és a megfelelő helyen marad), s a karakter bonuszt kap a skill értékére.

Kombó pontok, és befejező mozdulatok
Nagyon sok olyan zsivány képesség létezik, amely kombó pontokból épül fel, majd ezt követően egy �befejező� mozdulatra van szükség, hogy a karakter szabadjára eressze a megszerzett kombó pontok erejét.

Kombó pont mutatója
Miután megszerezted az első kombó pontodat vess egy pillantást a képernyő legtetején, középen elhelyezkedő név sávra, mely a szörnyeteg nevét mutatja. A portrétól jobbra egy kis világító pontot lehet látni, és még több pontot, ami sötét maradt. Ez a kombó pont mutató, s azt mutatja, hogy egy kombó ponttal rendelkezel. Ha nyersz még egy kombó pontot, már két pont fog világítani. Ezt figyelve mindig tudni fogod, hogy eddig hány kombó pontot táraztál be, s hogy mikor engedd őket szabadjára egy befejező mozdulattal. Érdemes megnézni a befejező mozdulatot is, hogy az ember tudja, egy bizonyos hatás eléréséhez hány kombó pontra lesz szüksége.

Deception / Csalás

Feint / Csel (kombó mozgás) - A csel végrehajtásával nem okozol sebzést, de egy kis mértékben csökkented a fenyegetettséged mértékét. A célpontnak szemtől szembe kell veled állnia. A lényege ennek a képességnek, hogy csökkentse egy szörny irántad érzett gyűlöletét, így az inkább egy másik csapattagot fog megtámadni, aki jobban felkészülve várja a támadást (pl. egy paladin, vagy egy harcos).

Distract / Figyelem elterelés - Zűrzavart keltesz, elterelve a környéken tartózkodó összes szörny figyelmét X másodpercre. Nem szakítja meg a rejtőzködést.

Blind / Megvakítás - Megvakítja a célpontot, amelynek következtében az meglehetősen zavarodottan a mozgási sebességének X%-án bóklászik ide-oda X másodpercen keresztül. Szükséges hozzá Vakító por is (Blinding Powder).

Street Fighting / Utcai harc

Sinister Strike / Baljós csapás (kombó mozgás) - Boszorkányos ütés, melynek következtében X sebzés még hozzáadódik fegyvered sebzéséhez. Tipikusan ez az a fő készség, ami a kombó pontokat generálja.

Gouge (kombó mozgás) - X sebzést okoz, és elkábítja az ellenfelet X másodpercre. A célponttal szemben kell állni. A képességgel időt nyerhetsz a megmeneküléshez, lehetőséged lesz néhány extra ütés bevitelére, vagy éppen bekerülhetsz a szörny háta mögé, hogy hátba szúrhasd.

Kick / Rúgás - Egy gyors rúgás egy ellenfelet X mértékben megsebez, s egy varázslat használatát megszakítja egy X másodperc hosszúság időtartam X százalékára. Ezt a képességet a varázshasználók ellen jó bevetni, amikor már épp elkezdtek varázsolni. Figyelni kell a varázslás animációját, s addig várni, amíg nincs elég energia a rúgásra. A jó zsivány karakterek mindig a lehető legjobbkor rúgnak oda..

Slice and Dice / Kaszabolás, aprítás (befejező mozgás) - Befejező mozgás (finishing move), ami X%-kal meggyorsítja a közelharci támadás sebességét. Kombó pontonként egyre tovább tart. Csak addig kell feltöltened ezt a képességet, hogy gyorsítás a küzdelem végéig kitartson. Ha több ellenféllel harcolsz, hasznos lehet egy szörnyre felpumpálni, leverni az illetőt, elengedni a gyorsítást, majd ismét felgyorsulni, a második szörny támadásakor.

Cheap Shot / Övön aluli ütés (kombó mozgás, rejtőzködés szükséges hozzá) - Megbénítja a célpontot X másodpercre. A képesség segítségével néhány olyan könnyen bevitt ütéssel kezdheted a harcot, amelyre az ellenfél nem tud visszaütni. A csapatban a zsivány harc közben is elrejtőzhet, s az övön aluli ütés használatával megakadályozhatja, hogy a szörnyek elmeneküljenek.

Kidney Shot / Levesézés (befejező mozgás) - Ez a befejező mozgás lebénítja a célpontot. Kombó pontonként egyre tovább tart. A képesség arra is jó, hogy megbénítva a szörnyeket megakadályozzuk, hogy elmeneküljenek a csatából, vagy hogy további sérüléseket okozzanak.

Assassination / Orvgyilkosság

Backstab / Hátbaszúrás (kombó mozgás, rejtőzködés szükséges hozzá) - A célpont hátbaszúrása +X% módosítót ad a fegyvernek, és +X értékkel sebzi a célpontot. A játékosnak a célpnt háta mögött kell lennie. Nagyon sok energiát használ ez a képesség.

Eviscerate / Kibelezés (befejező mozgás) - Befejező mozgás, ami kombó pontonként további sebzést okoz. Ez gyakorlatilag egy azonnali sebzést okozó lecsapó (Slam) varázslat, amit a szörnyek kivégzésére, széttépésére lehet használni.

Rupture / Szakítás (befejező mozgás, DOT) - befejező mozgás, amely hosszabb időtartamon keresztül sebződést okoz. Kombó pontonként tovább tart. Ez megint egy olyan képesség, amit akkor használsz ki a legjobban, ha olyan szörnnyel ellen veted be, akivel épp elég idejig harcolsz ahhoz, hogy a képesség teljesen kifejtse hatását. Ellenkező esetben inkább egy másik befejező mozgást érdemes választani.

Garrote / Kivégzés (DOT) - Kivégzed vele az ellenfelet, X másodpercen keresztül X sebződést okozva. Alkalmazásához a célpont mögött kell rejtőzködni. Ha úgy gondolod, sokáig küzdesz majd egy szörnnyel, érdemes a háta mögé osonni, és használni ezt a képességet. A szörny a küzdelem során egyfolytában sebződik majd.

Sap / Bénító csapás (rejtőzködést igényel) - Kiüti az ellenfelet X másodpercre. Használatához rejtőzködni kell. Csak humanoid ellenfeleken működik. Egyszerre (egy időben) csak egy ellenfelet lehet vele elintézni.

Ambush / Rajtaütés (kombó mozgás, rejtőzködés szükséges hozzá) - Rajtaütsz, váratlanul letámadod a célpontot, +X% fegyversebzést, és X extra sebzést okozva a célpontnak. Rejtőzködni kell a használatához, és a célpont háta mögött kell elhelyezkedni.


Sprint
A sprintelés, rohanás két szituációban lehet hasznos. Fő célja hogy valamiféle �Óh, neeee!� képességként működjön, ami segít kijutni a bajból. Ha túl sok szörnnyel kerülsz össze egyszerre, vagy egy különleges szörny támad meg ésatöbbi, megnyomhatod ezt a gombot, és elmenekülhetsz a veszély elől. A második használati módja, hogy utazás közben kicsit megnöveld a sebességed. Használhatod arra is, hogy megverd a többi játékost futó versenyben. Van néhány olyan időkorlátokkal rendelkező küldetés is, aminek a megoldásában segítségedre lehet ez a képesség. Érdemes az akció menübe (action bar) első oldalára helyezni, hogy mindig tudd, mikor használhatod újra.

Vanish / Eltűnés
Lehetővé teszi a zsivány karakternek, hogy eltűnjön a szem elől, valamiféle fejlesztett rejtőzködés módba lépve át, de csökkentve a sebességet annak X%-ára X másodpercen keresztül.

Evasion / Kitérés
A zsivány kitérés esélye X%-kal megnő X másodpercen keresztül. Ez is amolyan �Óh, neeee!� képességként, vészhelyzet esetére.

Pick Pocket / Zsebmetszés (rejtőzködést igényel)
Kiürítheted a célpont zsebeit. E képességgel egy kis extra jövedelemhez juthatsz a szörnyektől. Nem veszi el azt a zsákmányt, amit a szörnyek normál leölésével lehet összegyűjteni. Extra esély arra, hogy egy kis plussz zsákmányt szerezz. Rendszerint kisebb pénzösszegeket, vagy tárgyakat lehet így összeszedni.

Sap (Sleep) Pull / Bénító csapás (Altatás) Csalogatás
A zsivány a bénító csapással elaltathatja a szörnyeket. Ha egyedül vagy, a bénító csapás segítségével egy két szörnyből álló csapatot megoszthatsz. Az egyik szörny háta mögé kell osonni a rejtőzködés segítségével, majd a Sap segítségével el kell altatni. Ezt követően le kell ölni a még éber szörnyet, majd végezz az alvóval.

Tömeg manipuláció
A zsivány igen hatékonyan tudja a tömeget irányítani (a frissen felébredt szörnyeket gyorsan kivonja a forgalomból) a Sap képesség használatával. Egyszerűen továbbra is rejtőzködni kell, folytatva a bénító csapás osztogatását az újonnan érkezező szörnyekre. A csapatnak ez igen nagy segítség lehet, mivel a zsivány jelentősen lecsökkentheti a tényleges ellenfelek számát. A zsiványok egy időben csak egy szörnyet üthetnek ki ily módon.

Tipikus csata
A rejtőzködés segítségével egy szörny háta mögé kell osonni, majd hátbaszúrás, rajtaütés, övön aluli ütés, vagy DOT bevitele a célpontra. Aztán kezdődhet a tényleges csihi-puhi. Érdemes egy baljós csapással kezdeni (sinister strike) a kombó pontok kedvéért. Aztán elengedni egy DOT-ot, majd egy közvetlen sebzéssel befejezni a mozgást, mint pl. a kibelezés (eviscerate). Ezt követően megint el lehet kezdeni a kombó pontok gyűjtögetését egy baljós csapással. Mindig bemutathatsz egy második mozgást, ha van elég energiád hozzá, hacsak nem valami igazán erős képesség kedvéért gyűjtögeted a tartalékot. A kezdő zsiványok rendszerint abba a hibába esnek, hogy nem használják eleget a képességeiket.

Zsivány kombók
Használd a gouge képességet, hogy megbénítsd a szörnyet a harc során. Aztán szúrd hátba. Figyelni kell arra, hogy elég energia legyen mindkét dologra, különben a szörny még magához tér a hátbaszúrás kivitelezése előtt.

A baljós csapás (sinister strike) segítségével gyűjts kombó pontokat. Aztán az aprítással szerezz még egy pár kombó pontot. Aztán megint jöhetnek a baljós csapások, végül a csodaszép zárás egy kibelezéssel..

A harc kezdetén egy övön aluli ütés segítségével bénítsd meg a szörnyet. Aztán gyűjts néhány kombó pontot (pl sinister strike-kal), amíg a szörny mozgásképtelen.

Távollét (AFK)
Ha otthagyod a gépedet, lépj be a rejtőzködő módba, és keress valami olyan helyet, ahol a szörnyek nagy valószínűséggel nem fordulhatnak elő. A rejtőzködés segítségével a zsiványok rendszerint olyan helyeken is lehetnek AFK-k, ahol más karakterosztályok nem.

Skill pontok
A zsiványoknak elsődlegesen a fürgeség (agility) képességre érdemes erősíteni, mert ezt hozzáadódik sebzésükhöz. A másik jó dolog az állóképesség (stamina), mert ez növeli az életpontokat, és a védelmet.

Fegyverek

A zsiványok alapból tőrt használhatnak. Persze képzéssel elsajátíthatod a kardforgatás művészetét is. Akár mindkét készséget is felfejlesztheted, s majd a helyzettől függően választasz közülük. A 20 szinten már a kétkezes küzdelmet is elkezdheted.

A zsiványok használhatnak dobófegyvereket, illetve kiképezhetik magukat az íjak, és a számszeríjak használatára. A dobófegyverek (mint pl. dobótőrök) meglehetősen ajánlottak, mivel nem igényelnek lövedéket, muníciót. Ugyanakkor az íj, és a számszeríj nagyobb sebzést okoz. A dobófegyverekkel egy kis extra sebzést okozhatsz a szörnyeknek, még mielőtt odaérnek hozzád. Jók arra is, hogy kivégezd velük az éppen megfutamodó szörnyeket. Sőt, ezek a fegyverek még a csalogatásra is jók (legalábbis a rejtőzködésnél valamilyen szinten biztosan).

Mérgezés
A zsiványok rendelkeznek azzal a különleges képességgel, hogy mérgeket tudnak készíteni, amivel aztán felspécizhetik a fegyvereiket. Az erre vonatkozó képzést a 20 szinten lehet megszerezni. A méregkeveréshez üres fiolákat, és alapanyagokat kell venned, a receptek rendelkezései szerint. Magasabb szinten a zsiványok jóval erősebb és egyedibb méreg recepteket is elsajátíthatnak. Vannak igazán brutális receptek is, amelyek igen-igen ritka összetevőket igényelnek.

A bénító méreg (crippling poison) nagyon jó az éppen elmenekülő szörnyek ellen, mert lelassítja őket. Emiatt a zsivány igazán hasznos tagja lehet a csapatnak. A csapattagok igazán könnyen hozzászoknak a zsiványok eme rendkívül hasznos képességéhez.

A zsiványok más játékosok fegyvereit is megmérgezhetik. Ezt a Trade Screen-en keresztül lehet elvégezni, éppen úgy, mint a fegyver bájolást. A zsiványok el is adhatják ezt a képességüket más játékosoknak, vagy éppen felajánlhatják baráti gesztusként.

Lockpicking / Zárnyitás
A zsivány különleges bonuszt kap a zárnyitáshoz. Ez a képesség a bezárt ládákon tovább fejleszthető. Vásárolhatsz, vagy készíthetsz gyakorló zárakat is (amit a szerelők készítenek), hogy gyorsabban fejleszd ezt a képességet. Mindig felajánlhatod a többi játékosnak, hogy kinyitod a ládákat, hogy ezzel is fejleszd készségedet.

Trade skill lehetőségek

Gyógyfüvek és bájolás - A zsivány megbűvölheti felszerelését, sokkal erősebbé téve azokat.
Gyógyfüvek és alkímia - A zsivány tápoló és gyógyító bájitalokat készíthet.
Halászat és főzés - A zsivány nem rendelkezik a gyógyítás képességével, így a karakter az élelemtől függ, ha nincs a közelben gyógyítással rendelkező csapattag. A halászok zárt dobozokat is kifoghatnak, amelyekkel fejleszthető a zárnyitás készség is.
Nyúzás és bőrművesség - A zsivány ezek segítségével saját felszerelést készíthet, de akár el is adhatja a kész darabokat.



 
.::Kasztok::.
 
-Linkek-
 
.::Számláló::.
Indulás: 2006-08-22
 
.::Clock::.
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?